fredag den 11. april 2014

Pinterest.com

Kender du Pinterest.com?
Det er en hjemmeside, som går ud på, at man kan lave en masse opslagstavler. Det er ret smart og der er ret meget inspiration at finde. Jeg bruger det ret tit. Bl.a. til at finde nye opskrifter og idéer til f.eks. mad og indretning.
Så hvis du er på Pinterest.com så finde mig, og følg mig, hvis du altså vil ;) jeg kan findes her: pinterest.com/isser1993




Der er også mange tøjmærker, som er begyndt at lave konkurrencer via Pinterest. Jeg har faktisk vundet en kjole fra JunaRose via Pinterest.com, så måske det kan lokke lidt til at få en profil..?

Og nu vi er ved konkurrencer, så har ellos.dk  en kæmpe konkurrence kørende. Man kan vinde 10.000 kr., 5000 kr. og 3000 kr. ved at lave et moodboard med sommerens favoritstyles.
Jeg har lavet et moodborad, og har brug for stemmer! :D
Mit moodboard
I stemmer ved at trykke på det lille hjerte ude i højre side. (Det er nemlig dem med flest stemmer, som bliver sendt videre til en jury, som så vælger de tre vindere.) Så stem gerne på mig, og lav endelig et moodboard selv!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar